• رام پلاست شرق
  • ramplast
رام پلاست

رام پلاست شرق

تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن

اخبار و اطلاعیه ها

چهارمین همایش رعایت  حقوق مصرف کننده

چهارمین همایش اعطای گواهینامه حقوق مصرف‌کنندگان مربوطه به خراسان  در روز 5 مرداد 1396 در سالن ایثار هتل ثامن مشهد و با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران بنگاه های اقتصادی و خدماتی استان برگزار شد از جمله رئیس سازمان صنعت و معدن خانم مهندس علیرضایی  ، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان آقای مهندس حسین ابراهیمی و عضو هیات مدیره سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور آقای مهندس دلق پوش و مسئولین استانی برگزار شد.

شرکت رام پلاست شرق برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

در این همایش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی فرمودند: در تولید کالا رعایت حقوق مصرف‌کننده شرط اصلی است و باید این اصل مهم را در نظر بگیریم.

 

خانم مهندس علیرضایی  اظهار کرد: در این جلسه به اینکه مصرف‌کنندگان ما چه حق و حقوقی دارند، می‌پردازیم و واحدهای تولیدی را معرفی خواهیم کرد که در طول سال احترام زیادی برای مصرف‌کنندگان قائل بودند و حقوق مطالبه شده آنها را رعایت کردند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان آقای مهندس ابراهیمی تصریح کرد:

ملاک ارزیابی برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مشتری، پاسخگویی صحیح، خدمات پس از فروش، نداشتن بدهی های مالیاتی، رعایت کیفیت استاندارد لازم در محصولات تولیدی است.

عضو هیات مدیره سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور آقای مهندس دلق پوش اظهار کرد : ما نیاز داریم تا به عضویت سازمان تجارت جهانی دربیاییم که امر با رعایت کیفیت محصولاتمان محقق می شود.

وی مدیریت دقیق مشتری مداری، رسیدگی به شکایات، داشتن یک سامانه ارتباط مردمی و خودتخلف بینی را از عناصر مهم در نظارت بر عملکرد نهادهای مربوطه عنوان کرد و افزود: تضمین کالا، درج اطلاعات روی کالا، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش باید مدنظر قرار گیرد.

دلق پوش بیان کرد: ما باید در تولید از پژوهش استفاده کنیم و از تکنولوژی روز بهره مند شویم.

مراسم پس از اهدای تندیسها  خاتمه یافت.

 


تصویر روز

پلی اتیلن

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به کارخانه رام پلاست شرق می باشد

آخرین بروزرسانی :