• رام پلاست شرق
  • ramplast
رام پلاست

رام پلاست شرق

تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن

اخبار و اطلاعیه ها

انتخاب به عنوان کارآفرین نمونه استان در سال 1395
 
جشنواره امتنان از واحدهای نمونه استان با حضور دکتر علی ریبعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت در سالن اجتماعات تلاش تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان  و همچنین جمع کثیری از کارگران ، کارفرمایان و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی در سالن اجتماعات تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی شماره یک کارگران استان برگزار شد .
در این مراسم دکتر علی ربیعی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر اظهار داشت : در طی سالهایی که از انقلاب اسلامی گذشته است توانمندی و خلاقیت کارگران سیر تکاملی داشته و نبوغ و تعهد آنان در عرصه های مختلف افتخارات فراوانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده است . وی افزود : کارگرانی که " کار جان " می کنند و خود " جان کار" می شوند شایسته ستایش و کرامت اند .
دکتر ربیعی همچنین اذعان کرد : من خودم یکی از کارگران پیش از انقلاب و در محیط‌های صنعتی مشغول به کار بودم به همین دلیل به جرأت می‌توانم بگویم این طبقه با نجابت توانسته است وظیفه سربازی امام و مقام معظم رهبری را به درستی انجام دهد و در دوران جنگ تحمیلی با دفاع جانانه و غیرتمند در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و عده کثیری از آنان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و سپس در دوران سازندگی پس از جنگ نیز با از خود گذشتگی و تلاش مستمر نقش بی بدیلی را در شکوفایی و رشد اقتصادی میهن اسلامی ایفا کرده اند .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه راه نجات  کشور تقویت تولید و حرکت به سوی جامعه تولیدی است اظهار کرد : اکنون میهن عزیز ما نیازمند سرمایه گذاری و توسعه و رشد اقتصادی است و ما باید به موازات تکریم نیروی کار از کارفرمایانی که سرمایه خود را در عرصه تولید سرمایه گذاری می کنند و از این طریق با ایجاد فرصت های شغلی جدید زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی را فراهم می آورند قدردانی کنیم . وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری، گسترش اشتغال و افزایش تولید چرخه ای است که با مدیریت صحیح و لحاظ کردن عدالت اجتماعی در آن می توان بسیاری از آسیب ها و پیامدهای ناشی از بیکاری و مشکلات را برطرف کرد .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با روحیه همدلی و هم افزایی و همت و تلاش مضاعف می توانیم همه مشکلات در مسیر رشد و تولید کشور را از میان برداریم و به جامعه تولید محور و قدرت تولید منطقه تبدیل شویم .دکتر ربیعی در پایان  افزود : آنچه را که در توان داریم برای ریشه کن کردن فقر و اصلاح جامعه بکار خواهیم گرفت تا هموطنانمان از زندگی شایسته تر و شرایط بهتری بهره مند گردند.
شایان ذکر است در این مراسم از 11 کارگر نمونه ، 10 واحد تولیدی نمونه و هشت گروه کار نمونه با اهدا لوح تقدیر و هدایای نفیسی قدردانی تقدیر بعمل آمد که شرکت رام پلاست شرق هم به عنوان واحد نمونه در سال 1395 منتخب گردید .

 

رام پلاست شرق

 

رام پلاست شرق


تصویر روز

پلی اتیلن

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به کارخانه رام پلاست شرق می باشد

آخرین بروزرسانی :